dear sahabat2 :)

Friday, December 31, 2010

kure kure ini untuk awak,,;) hik hik


1) adakah awak sudah follow Nadhirah ???
err..jap eh..kene follow dulu eh?..loading..ok,, dah follow..=.=

2) apakah azam 2011 awak ??? Berikan 3 azam...
sama macam azam awal muharram hari tuh..
err..azam saya..err..er..err...rahsia..hik hik hik
ok la..sy bgtau dua..saya nak bahagiakan kedua ibu bapa saya
dan saya nak belajar sungguh2 supaya saya dapt fLY dan capai cita2 saya..;)


3) apakah awak akan still couple/akan couple dgn org tuh 2011 ni???
.................=.='..................
x penah terpk pun benda ni..sori,, saya belum cukup matang..hik hik


4) apa perasaan awak tentang umur awak yg smakin TUA ??!
hmm..saya semakin tua..bermakna semakin dekat ngan kematian..gulp*


5) Tag 5 org yg awak syg/blog yg awak rase cntik....
mardhiah
dan
dan 
dan 
dan 

hehee..sape yang nak jugak..amek lah..hik hik..;)
kak mina..im done! 


2 comments:

  1. so chomel.....hope 2011 ni dapat keputusan periksa yg terbaek n sem sem seterunye jgk tau...hehehe

    ReplyDelete
  2. aminn..insyaAllah boleh!
    hik hik..terima kasih kak comel..;)

    ReplyDelete