dear sahabat2 :)

Saturday, December 11, 2010

ape benda sebenanya tag ni? HAHA

ok..ni fes tyme sy dapat benda ni..time kaseh khaty..walaupun sy x paham sangat benda ni..sy buat jugak..ehem2..act, i ada tjeling jeling manja kat jawapan u sikit eh khaty,,:) hahaha
ok3..adek2 saya dah merengek nak on9 pulak..so, kita mulakan dengan bismillah..


Apakah yang penting dalam hidup anda?
ohh..soalan kacang..islam, family, kawan2, Alquran..


Benda terakhir yang korang beli pakai duit sendiri?
yang last skali pakai duet sndiri eh? saya beli choki choki kat kedai atuk mail tadi..:)

Di manakah tempat korang ingin melangsungkan perkahwinan dan tema perkahwinan korang nanti?
pas! saya x nak jwb soalan ni..hahaha :)..so next! hehe


Adakah korang sedang bercinta sekarang?
ya! saya sedang mengejar cintaNya,,:)

Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
sampai ke syurga..:)

Di manakah korang selalu berjumpa kekasih korang?
ohh..nape nak tau? nak skodeng? hahaha..tak penah jumpa la!

Novel/buku/majalah terakhir yang korang beli?
novel terakhir= bisikan syurga, ikramah
buku = biology camphbell =.= ehhehe
majalah= dewan siswa 2009..tyme kat seseri..hahahahaa

Apakah nama penuh korang?
ok,, soalan ni aku tanak jawab..
senang cter,,ismi SALSABILA..

Antara mak dan ayah, mana korang lebih mesra?
err...kang ckp mak ayah merajuk, cakap ayah mak pulak merajuk..haaa...senang cter dua2 saya mesra..:)

Namakan orang yang korang betul-betul nak jumpa dalam hidup korang
sungguh saya ingin melihat wajahnya..rindu padanya..junjungan besar nabi Muhammad S.A.W..:(

Adakah korang basuh baju sendiri?
yup..:) ade tangan sendiri..basuh sendiri..

Pilih salah satu, peluk atau cium?
errr..soalan ni x sesuai untuk budak bawah 19 tahun macam saya..so dua2 saya tak nak! hahahaa

Lima benda yang korang sangat-sangat sayang dalam hidup korang?
ohh..ape eh?
1: baju (kalau takde baju, abes saya!)
2: rumah mak bapak saya
3:henfon..sbb bapak kasi
4:kereta
5:kalkulator yg banyak berjasa..:)

Lagu yang korang suka dan selalu dengar???
lagu pok amai2..lagu jet jet semut..hahaha..x de lah..
lagu permataku mirwana..destinasi cinta mestica..dan byk lagi..:)

Bila tarikh lahir korang dan kat mana korang sambut tahun lepas?
err.,,tarikh lahir? bila saya lahir ha? tak ingat..hahaha..tahun lepas smbut kat seseri..:)

6 orang blogger yang korg nak tag:
sila lihat follower saya..x sampai 6 orang..hahahaha
sape nak angkat tgn! =.=
mardhiah nasri
norisah cucu mat taib:)
 ha..tu je la kott..terima kasehh

ok DONE! hope puas hati..hehehe..

p/s: aina..jgn bgtau orang name sebena saya..saya malu(mngade2 ngn aina nadiah)...;)

3 comments:

  1. asal xnk org thu nme sbnr?? huhu...
    still, i love that name. salsabila - mata air di syurga. nak sangat rasa mata air tu.

    ReplyDelete
  2. DBA: terima kasih ye..hehehee

    kiwi: hahaha..u already know it..:)
    salsabila..nama yg indah kan..hehehee

    ReplyDelete