dear sahabat2 :)

Sunday, February 5, 2012

post kanak kanak

makk.


nak makkk


ina nak makkkkkkkkkkkkkkk


ina nak mak sekaranggggg


nak mak sekarang jugakkkkkkkkkkkkkkkkkkk!


boleh lihat betapa saya rindu mak saya? mom, i do really really really miss u.


i really miss your big lovely hug,


i really miss your story,


i really miss your voice,


i really really really miss you mom.


belaian kasihmu ibu selalu ku kenang.


wajah mu ibu selalu terbayang.


-post kanak2 hingusan yang merindukan ibunya-


Ya Allah! Rahmatilah kedua ibubapaku dan ampunilah dosa mereka, Redhailah mereka dengan keredhaan yg melayakkan mereka mendapat segala keredhaanMu. Dengan Engkau meletakkan mereka di dalam Negara kemuliaanMu, keamananMu, kemaafanMu dan keampunanMu.

Ya Allah!, kasihanilah di atas kelemahan mereka sebagaimana mereka telah mengasihi kami ketika kami lemah, rahmatilah mereka ketika mereka terlalai daripada mengingatiMu, sebagaimana mereka tetap mengasihi kami semasa kami masih kecil.
Ya Allah!, peliharalah bagi mereka kasih sayang yg telah Engkau curahkan di dalam hati mereka, belas kasihan yg telah Engkau penuhi hati mereka, dan kelembutan yg telah Engkau sibukkan ke atas anggota mereka.
Ya Allah! Jadikanlah kami penyejuk mata hati mereka pada hari kiamat, perdengarkanlah kepada mereka sebaik-baik seruan daripada kami pada hari Kiamat, Jadikanlah mereka disebabkan kami dari kalangan ibubapa yg dicemburui disebabkan anak-anak mereka yg soleh, sehingga Engkau mengumpulkan kami dan mereka serta sekalian muslimin di Negara kemuliaanMu (syurga) di tempat penetapan rahmatMu dan tempat auliya kekasihMu bersama orang-orang yg telah Engkau kurniakan Nikmat.


buat ibu dan ayah yang disayangi:-


No comments:

Post a Comment