dear sahabat2 :)

Saturday, July 28, 2012

Malaysia, aku datang.

Masa berlalu pantas.Sampai masa aku kembali ke pangkuan keluarga.Syahdunya bunyi irama deruan angin.Di pagi 9 ramadhan dibumi urdun.

Hehe. Ohhh. Alhamdulillah. 11bulan aku dibumi urdun ini. Petang ni bertolak pulang ke malaysia. Syukur ya Allah. Tamat sudah pengajian tahun dua. ;)Rasa takut pula untuk menghadapi realiti tarbiyah yang sebenar di MAlaysia. Di bumi urdun ini, bi'ah solehah sangat2 mmbantu dalam tarbiyah diri. Di MAlaysia nnt?

InsyaAllah, moga Allah menguatkan hati ini.Tik tok. Lebih kurang 20jam lagi. Malaysia, tunggu aku. Doakan aku selamat sampai.Akan merindui ramadhan di bumi urdun ini. Moga berjumpa lagi di ramadhan akan datang, jordan.
-----------------------------------------------
Sebenarnya aku nak post yang kat atas ni. Disebabkan aku nak buat surprise. Aku revert to draft balik. Haha

Surprise menjadi. Aku cepatkan tiket pulang. Termagu, tercengang mak melihat aku di depan rumah. Ibah sampai bukak pintu tutup balik sebab tak percaya yang dekat depan rumah tu aku..hihihi abg afiq sampai tampar aku sebab nak pastikan dia tak mimpi agaknyaa. Haha.

Syukur alhamdulillah. Tiba di malaysia dengan selamat. Ayuh, kita mulakan agenda!

No comments:

Post a Comment