dear sahabat2 :)

Wednesday, March 30, 2011

TAJUK: peritnya sebuah kegagalan

sungguh dikala ini, aku benar benar jatuh, benar benar kecewa, benar benar hampa. . sakit, rasanya amat sakit. perit. amat perit. ya Allah. baru sikit diri ini diuji. mengapa mudah benar air mata ini mencurah. lemah. aku lemah.

benarkah ini jalan yang aku pilih? takut. takut utk meneruskan perjuangan. inikah kehidupan? kehidupan yg bagaikan roda? ada masanya diatas ada masanya dibawah. perit. peritnya berada dibawah. bagaikan dihimpap beban yang besar.

 ya Allah mungkin ada hikmah atas ujian ini. sesungguhnya Engkaulah yang Maha Mengetahui. Engkau tahu apa yang terbaik buatku. kuatkan semangat ku ya Allah.
sungguh ya Allah. aku lemah. kuatkan hatiku ya Allah. aku ingin bangkit dr kegagalan ini. jauhkan aku dari rasa putus asa.

tiada siapa yang mengerti perasaan ini melainkan mu ya Allah. aku yakin engkau bersamaku. la tahzan innallahamaana.

 air mata mencurah laju. 

.......

BE STRONG DOCTOR!
disebalik sesuatu ada sesuatu.

2 comments:

  1. salsabila knape ni?takmau sedih2....
    semoga jd lebih kuat tau...

    tak pernah nampak salsabila mcm ni....

    ReplyDelete
  2. hmm. kak mina, alhamdulillah sy dah ok. sy dah kembali rasional. sedih sgt sbb result saya agak drop. mungkin kerana kurang usaha. tp, insyaAllah, belum terlambat untuk kembali bangkit. doakan saya kak. :D

    saya jarang mcm ni. saya suka simpan. tp bila dah tak tahan, luah kat sini. :)

    ReplyDelete